ULTIMELE ARTICOLE

Retrospectiva 2018

RETROSPECTIVA 2018

2018 a fost un an spectaculos din toate punctele de vedere! Un an al realizarilor profesionale si personale deopotriva, un an cu cele mai deosebite emotii alaturi de cei mai speciali oameni din viata mea: familia pretioasa, prietenii adevarati si minunatii turisti cu care imi face o deosebita placere sa ma intalnesc in excursiile si circuitele organizate de Agentia de Turism Holiday Boutique!

Ianuarie a inceput cum se cuvine, cu un sejur la plaja in cele mai frumoase insule exotice: Mahe, Praslin, La Digue sunt doar cateva din minunile pe care Arhipelagul Seychelles le ofera turistilor indragostiti de natura, soare, nisip fin, plaje pitoresti, oceanul mereu cald si peisaje desprinse din povesti. Seychelles este locul unde realitatea este exact ca in fotografii! Once in a lifetime you should be here! Si pentru a incheia tot in top luna Ianuarie, surpriza a fost vizita in Dubai – fara cuvinte, fascinant, impresionant, as putea spune ca: “Dubai nu se povesteste, Dubai se traieste!”

Februarie mi-a adus bucuria de a imparti cu colegii de breasla o excursie minunata in Bucovina, am fost impreuna la Suceava, apoi la Cernauti si in Republica Moldova. Nu au lipisit nici weekendurile in Romania, cele mai frumoase locuri le-am surprins in timpul liber, cum ar fi Transfagarasan.

Martie a sosit cu excursiile de o zi, produs turistic deja cunoscut si apreciat de turistii si prietenii Holiday Boutique. Ne-am plimbat in Bulgaria si in Romania, la conace, crame, castele, manastiri si tot felul de locuri interesante. Nu a lipsit circuitul Amalfi, unde am avut placerea sa vizitez alaturi de grupul Holiday Boutique locuri spectaculoase precum Pompei, Napoli, Sorrento, Salerno, Vezuviu, Coasta Amalfi cu cele mai spectaculoase locuri Ravello si Positano. Ne-am indragostit de aceste locuri si am promis sa revenim vara pentru a parcurge Nastro Azzuro sufocati de caldura anotimpului calduros.

Aprilie a debutat cu One day trip by plane – Milano, unde am petrecut o minunata zi insorita de primavara in Capitala Modei. A urmat Simfonia Lalelelor, un eveniment memorabil romanesc surprins intr-o excursie de o zi Holiday Boutique cu autocarul si, desigur, mult asteptata vacanta de 1 Mai.

Mai a inceput cu un circuit deosebit in singurul oras din lume asezat pe doua continente – Istanbul. Moschei mistice, frumoasa croaziera pe Bosfor, Insula Printului, fascinantele bazaruri si gastronomia specifica locului, toate acestea m-au incarcat pozitiv pentru mult timp. Ador Istanbulul in orice moment al anului!

Au urmat si excursii de o zi in luna mai, remarcabila fiind Delta Dunarii, cand pe data de 12 Mai 2018 am fost ceruta in casatorie intr-o barca pe mijlocul Lacului Isac din Rezervatia Biosferei Delta Dunarii. Emotionant, deosebit, inedit si pentru tot restul vietii a fost momentul in care am spus: “DA!”

Iunie a fost o luna incarcata in calatorii, circuitele cu avionul Holiday Boutique mi-au adus bucuria de a fi ghid din nou in destinatii minunate: Italia de Nord si Lacurile Como, Garda si Maggiore, Parcul de distractii Gardaland, Rusia cu noptile albe fascinante la Moscova si St Petersburg, Helsinki si Tallin.

Iulie am dedicat-o celor mai frumoase evenimente personale, de aceasta data. Pe 14 Iulie am trait sentimentul unic la starea civila, momentul in care am spus “DA” oficial, la Bucuresti. Petrecerea a continuat la Hanu Berarilor, un vechi conac bucurestean, pastrand atmosfera de odinioara a Capitalei. Iar pe 21 Iulie m-au coplesit cele mai intense emotii la cununia religioasa si petrecerea de nunta, care au avut loc la Pitesti. Cununia Religioasa a fost cea mai frumoasa slujba traita pana acum, la Biserica Sf Vineri din Pitesti. Petrecerea a continuat alaturi de prieteni apropiati si minunata familie la Cornul Vanatorului, in Padurea Trivale, un loc exceptional, unde am dansat pana dimineata si am ramas cu cele mai frumoase amintiri. Pe aceasta cale le multumim tuturor celor care ne-au fost alaturi in cele mai frumoase zile din viata noastra! Am incheiat Iulie cu saptamana de miere in Insula Thasos, o saptamana exceptionala la Thasos Grand Resort.

August a fost mai mult despre Romania, excursii in tara, weekenduri pe litoralul romanesc, activitati profesionale si personale aproape de casa.

Septembrie m-a incantat cu un circuit pentru sufletul meu: Italia Grand Tour. Inceput de toamna exceptional in Italia, am vizitat o saptamana alaturi de grupul de turisti si prieteni Holiday Boutique: Venezia, Murano, Burano, Bologna, Rimini, Ravenna, San Marino, Pienza, Montepulciano, Chianciano Terme, Firenze, Perugia, Roma si Tivoli. Italia, ti amo!

Octombrie mi-a adus frumoasa toamna in Transilvania, cu peisaje de poveste, intr-o plimbare exceptionala la Sibiu si Manastirea Prislop.

Noiembrie m-a emotionat cu grupul Bucuresti! Merita sa-l iubesti! O inedita excursie de o zi organizata de Holiday Boutique in mai multe editii si episoade, de aceasta data am surprins Muzeul de Istorie, Palatul Parlamentului, Palatul Primaverii si Muzeul Satului Dimitrie Gusti.

Acesta a fost si momentul in care mi-am luat la revedere de la grupurile Holiday Boutique pana in 2019, pentru ca sfarsitul de an ne va aduce cea  mai mare bucurie a vietii si cea mai pretioasa realizare: fetita noastra pe care o iubim si care ne incanta inca de la prima ecografie din aprilie, cand era doar o bulinuta intr-o poza alb negru.

Pe 29 Noiembrie 2018, la ora 13:46, s-a nascut Cristina, fetita noastra pe care o iubim enorm si pe care o pretuim nespus de mult, comoara suletelui nostru.

Decembrie a fost luna dedicata familiei, Craciun si Revelion in familie, acasa, cu cel mai cuminte si iubit bebelus din lume: Cristina!

2018 mi-a adus satisfactii si bucurii imense, calatorii frumoase si oameni minunati in jurul meu, care ma apreciaza si ma sustin in tot ceea ce fac! Va multumesc din suflet, va doresc sanatate si calatorii frumoase, fericire si bucurii in toate!

Astept Anul Nou 2019, cel putin la fel de frumos si aglomerat precum anul pe care il inchei cu zambetul pe buze si cu bucurie in suflet!

Va doresc tuturor un An Nou 2019 exceptional!

Cu drag!

Ziua Internationala a Ghidului de Turism 2018 – Sarbatoare cu savoare!

grup ghizi110 ghizi de turism au vizitat 3 tari in 5 zile intr-o incursiune emotionanta prin Bucovina Romaniei, Ucraina si Republica Moldova, intr-un an istoric special – 2018 – 100 de ani de la Marea Unire!

Vizita in Bucovina Romaniei a cuprins Manastiri UNESCO – adevarate bijuterii: Sucevita, Moldovita si Voronet, precum si orasul Suceava cu Regina intregului tinut – Cetatea de Scaun a Sucevei. A urmat in program Ucraina cu impresionantul oras Cernauti, unde am vizitat centrul istoric de o frumusete remarcabila si Univeristatea din Cernauti. Deliciul degustarilor de vinuri ne-a susprins in Republica Moldova, la Chisinau, orasul subteran Cricova si Castel Mimi de la Bulboaca.

Conferinta Nationala a Ghizilor de Turism din Romania 19-23.02.2018 s-a deschis la Suceava, iar sesiunile au continuat in fiecare zi, alaturi de autoritati si oameni dedicati turismului. Initiativa acestui eveniment apartine lui Ciprian SlemcoHello Bucovina si a fost sustinuta de Federatia Nationala a Ghizilor de Turism din Romania, al carei Presedinte este George Vasiliu.

Evenimentul a fost unul remarcabil, foarte bine structurat, cu o ampla complexitate, cuprinzand toate zonele de interes turistic: istorie, arta, gastronomie, informatie culturala, ospitalitate si, nu in ultimul rand, credinta!

Pentru ca visurile sunt pentru toata lumea, dar se implinsc doar celor care cred in ele!

Felicitari tuturor, pentru organizare, pentru participare si pentru faptul ca am demonstrat ca suntem o echipa… aproape perfecta 🙂

Retrospectiva 2017

20161126_1139432017 a fost un an special, un an plin de calatorii frumoase si oameni minunati pe care i-am intalnit in locuri de exceptie!

Prima calatorie din 2017 a fost la Roma, unde pe 15 Ianuarie am savurat Regina Italiei la o temperatura de 15 grade. A urmat pe 22 Ianuarie un tur de oras cu totul si cu totul special – Bucuresti! Merita sa-l iubesti!

Februarie a venit cu o surpriza pe care o asteptam de ceva timp – Israel! Israel nu este o vacanta, o excursie sau un pelerinaj! Israel este o treapta spirituala urcata in viata!

Au urmat excursii de o zi cu avionul la Londra si la Milano, apoi un al doilea weekend la Roma din 2017!

Martie a fost o luna plina: Irlanda – Dublin si fascinantele castele, excursii de o zi cu avionul la MilanoGlasgow si Roma, excursii de o zi cu autocarul in Romania la manastiri si degustari de vinuri si, bineinteles, romanticul si fascinantul Paris – moda, arta si parfum de iubire!

TRULLIAprilie a debutat cu nelipsita deplasare la Milano, la targul de turism BIT unde particip negresit in fiecare an. Excursiile de o zi cu autocarul la conace din Romania nu au lipsit nici acestea, iar vedeta lunii a fost circuitul Paste in Puglia, unde am avut ocazia sa traim cele mai frumoase procesiuni pascale in sudul Italiei, acolo unde acestea se pastreaza cel mai bine!

Mai este despre flori si lalele, asa cum m-am obisnuit de cativa ani – Olanda Paradisul Florilor – cea mai frumoasa gradina de flori de primavara. Au urmat diverse excursii de o zi si un weekend minunat in Belgia, unde am vizitat Bruxelles, Brugges, Gent si Oostende, cea mai frumoasa statiune belgiana la Marea Nordului.

Iunie a sosit cu Scotia si castele fascinante pe care le-am vizitat in vacanta de Rusalii.

Apoi m-am mutat la mare pana pe 30 august – Sfantul Alexandru!

3 luni pe litoralul romanesc, 3 luni de plimbari zilnice: Delta DunariiBalcic si Castelul Reginei Maria, Marea Neagra si in vara 2017! Am ales sa imi petrec vara acasa, pentru a povesti turistilor straini legende despre tara noastra. Este un sentiment nemaipomenit: turistii romani, surprinsi placut de litoralul romanesc si excursii frumoase, un proiect de succes de care sunt mandra impreuna cu colegii mei din Constanta!

Alexandra LazarescuSeptembrie a inceput cu Italia de Nord si Lacul Como, a urmat apoi excursia la Manastirea Prislop, un loc special, unde ma simt minunat, fiind nascuta in aceeasi zi cu Parintele Arsenie Boca. Tot in Septembrie am vizitat Lacul GardaVeronaVenezia cu insulele Murano si BuranoPadovaBologna, Parcul de distractii GardalandBergamo si Milano.

Octombrie m-a bucurat cu temperaturi de vara o saptamana in Israel si cu un minunat weekend la Paris, unde am trait tot felul de peripetii cu un grup minunat de doamne in capitala Frantei!

Noiembrie a fost o luna incarcata in excursii de o zi cu autocarul si cu avionul: Bucuresti, Intalnirile cu Spiridusii lui Mos Craciun, Londra cu cel mai mare si mai frumos targ de Craciun din Marea Britanie – Winter Wonderland!

Alexandra Claudia LazarescuDecembrie, ca in fiecare an, imi ofera privilegiul de a vizita Targuri de Craciun, care mai de care mai interesante si deosebite. 2017 m-a purtat la BudapestaPragaBratislavaViena si Cesky Krumlov. Am pasit in 2018 la Sarajevo, intr-un circuit superb si relaxant: Timisoara – Novi Sad – Sarajevo – Medjugorje – Mostar – Belgrad.

2018 se anunta aglomerat, interesant si plin de calatorii fascinante, deci nu imi pot dori decat sanatate si timp, nu doar pentru mine, ci pentru toti cei care ma inconjoara!

Va doresc tuturor un An Nou 2018 exceptional!

Cu drag!

O zi cu avionul in Europa

Unic, inedit, chic! Asa arata o excursie de o zi cu avionul intr-un oras din Europa!
ONE DAY TRIP BY PLANE este un produs turistic operat exclusiv pe piata turistica din Romania de Agentia de Turism Holiday Boutique.
Londra, Milano, Roma, Glasgow sunt destinatii unde au calatorit pana acum un numar de 1000 de turisti, in perioada Noiembrie 2016-Martie 2017.
In toamna 2017 turistii vor avea ocazia sa descopere noi destinatii ONE DAY TRIP BY PLANE precum: Lacul Como, Venetia, Bergamo si Timisoara, pastrand in continuare si excursiile la Londra, Milano, Roma si Glasgow.
Iata si cateva atractii pe care le surprindem in fiecare destinatie:
LONDRA – schimbarea garzii la Palatul Buckingham, National Gallery Museum interior, tur pietonal Picadilly, Westminster si Big Ben, London Eye si acvariul Sealife
MILANO – Scala si Domul interior, Castelul Sforzesco, Via Dante, Via della Spiga, Galleria Vittorio Emanuele II, Via Montenapoleone
ROMA – Basilica San Pietro, Castel Sant’Angelo, Piazza Navona, Pantheon, Fontana di Trevi, Piazza Spagna, Via del Corso, Vittorio Emanuele II, Santa Maria in Aracoeli, Colloseum
GLASGOW – Catedrala St Mungo, St George Square, People’s Palace, Newark Castle si Port of Glasgow, tur panoramic estuarul raului Clyde – zona InverClyde
LACUL COMO – Tremezzo, Villa Carlotta, Bellaggio, Como, plimbare pe Lacul Como
VENETIA – Piata San Marco, Basilica si Campanila San Marco, Puntea Suspinelor, croaziera in insulele Murano si Burano
BERGAMO – Citta Bassa, Citta Alta, plimbare cu funicularul in Cetatea Bergamo
TIMISOARA – Palatul Culturii, Catedrala Metropolitana, Castelul Huniade, Cetatea Timisoarei, Piata Libertatii, Domul romano-catolic, Palatul baroc, Catedrala ortodoxă sârbă, Monumentul Sfintei Treimi, Casa Brück, fântâna cu apă minerala
Fii chic! Alege o excursie Holiday Boutique! ONE DAY TRIP BY PLANE de la 89 Euro!
Calendar plecari toamna 2017:

29 Octombrie Bergamo

19 Noiembrie Timisoara

26 Noiembrie Londra

Israel este o treapta spirituala urcata in viata!

In sufletul fiecarui om care este indragostit de cunoastere prin calatorie exista cateva locuri unde acesta viseaza sa ajunga. Cu siguranta pe lista se afla batranul Constantinopol, legendara Atena, antica Roma si fascinantul Ierusalim, aceasta destinatie atat de controversata in ultimul timp: Israel!
“Controversata” pentru ca aici traiesc musulmani, crestini, evrei, toti impart acelasi pamant: Pamantul Sfant! Tara Sfanta! Aceasta minune a lumii pe care Dumnezeu a lasat-o, tocmai pentru a intelege ca Divinitatea este una singura, indiferent de forma si organizarea sa, credinta este Dumnezeu, oricum s-ar numi acesta.
Musulmanii sunt chemati la rugaciune vinerea, strazile sunt pline de domni ce-si duc tacticos covorasul cu ei pentru a se ruga. Sambata este pentru evrei. Iar duminica toti crestinii merg la slujba. Fenomenul este cu atat mai complex cu cat toate lacasurile de cult din religiile amintite se afla in aceeasi cetate, in acelasi oras, in aceeasi tara, pe acelasi pamant.
Israel este este o legenda si o poveste. Ierusalim este locul care se traieste si se simte cu fiecare coltisor vizitat. Iar aceasta calatorie nu ai cum sa o intelegi decat in momentul in care esti aici.
Si povestea merge mai departe, si mai departe, pentru ca noi suntem datori sa o facem cunoscuta tuturor: Israel – intalnirea religiilor devenite minuni fascinante legendare!

Conferința Națională a Ghizilor de Turism din România – Turismul sustenabil și ghizii de turism

În perioada 19-22 februarie 2016 se va desfășura la Oradea cea de-a doua ediție a Conferinței Naționale a Ghizilor de Turism din România cu tema: „Turismul sustenabil și ghizii de turism”. Toți ghizii de turism din întreaga țară sunt invitați să participe la eveniment.

Conferința Națională a Ghizilor de Turism din România se va desfășura în Cetatea Oradea și va include și sărbătorirea Zilei internaționale a ghidului de turism – 21 februarie. Această zi specială este sărbătorită din anul 1990 în întreaga lume ca inițiativă a Federației Mondiale a Asociațiilor ghizilor de turism „WFTGA”, membru afiliat OMT și partener oficial UNESCO. Conferința este singurul eveniment la nivel de țară pe harta OMT și este susținut de cele 12 asociații ale ghizilor de turism din România. OMT a proclamat 2017 ca fiind Anul Internațional pentru Turismul durabil, așa că organizatorii au decis să se alinieze inițiativei prin organizarea evenimentului din acest an privind rolul ghidului de turism în dezvoltarea durabilă a destinațiilor. Prezentul eveniment va reuni atât ghizi de turism precum și artiști fotografi și jurnaliști de travel.

Prima conferința a ghizilor s-a desfășurat la Sinaia pe data de 16 ianuarie 2016. La acest eveniment au participat aproximativ 135 de ghizi de turism din 28 de orașe ale României, reprezentanți ai asociațiilor patronale precum și reprezentanți ai Autorității Naționale pentru Turism.

Formularul de înscriere pentru Conferința Naționala a Ghizilor de Turism din Romania (ediția II) îl puteți completa aici. Organizatorii evenimentului vor asigura transferul gratuit pe ruta Constanța – București – Brașov – Sibiu – Alba Iulia – Cluj Napoca – Oradea și retur. Transfer gratuit vor beneficia și participanții de pe ruta Suceava – Bistrița – Cluj Napoca – Oradea și retur. Pentru restul zonelor, organizatorii încearcă să găsească soluții. Variantele de cazare și costuri excepționale vor fi transmise participanților.

Programul Conferinței Naționale a Ghizilor de Turism din România

Tema: Turismul sustenabil și ghidul de turism

(19-21 februarie 2017, Oradea)

Duminică, 19 Februarie

Sosirea participanților, înregistrare, check-in, cazare
(pentru participanții din București, transfer – plecare ora 07:00)

Luni, 20 Februarie

09:00 plecare Fam Trip zona Vârtop cu vizite pe drum

– networking – întâlnire cu parteneri locali,

– workshop – prezentare destinația BIHOR

retur și cazare în Oradea

Marți, 21 Februarie – “Ziua Internațională a Ghidului de Turism”

Prima parte a zilei: Tur de oraș: Oradea City tour

4. Abordarea universitară
5. Experiențe: biciclete cochete, Ia Oradea, turism creativ
6. Parteneriate, administrația locală, națională

Concluzii, încheiere, degustare de vin, expoziție foto

Miercuri, 22 Februarie

Plecare participanți, ruta: Oradea – Arad – Sibiu – Brașov – București

Pentru informații suplimentare vă rugăm să le scrieți organizatorilor un e-mail la: office.fngtr@gmail.com sau să îi contactați telefonic: 0744.551797 (persoană de contact: Alina Giurgiu)

Despre organizatori:
Conferința ghizilor de la Oradea este organizată de Alina Giurgiu cu susțierea celor 12 asociații de ghizi la nivel național. Alina Giurgiu este membru WFTGA și trainer național acreditat WFTGA; membru fondator Asociația ghizilor Banat Crișana; membru cotizant ANGR; inițiator și manager Școala de ghizi Oradea.
Pentru o vizibilitate mai mare, evenimentul a fost postat pe trei platforme intenaționale:
Organizația Mondială a Turismului (singurul eveniment din România aflat pe această platformă):
Travel Massive:
Facebook:
Grupul oficial de Facebook al ghizilor atestați (grup închis) Federația Româna a Ghizilor de Turism – Romanian Federation of Tourism Guides (https://www.facebook.com/groups/1589496991374903/).

Retrospectiva 2016

Napoli

2016 a trecut minunat, extraordinar, magic! Un an superb! Un an in care am ras si am trait cu pofta, un an in care am muncit si am iubit cu tot sufletul, un an in care am cunoscut oameni frumosi si un an in care am calatorit suficient cat sa ma declar fericita!

fb_img_1482007936668Am sarbatorit prima zi a anului impreuna cu prietenele mele la un SPA minunat la Bansko, am inceput 2016 cu baie turceasca, masaj, sauna, un rasfat wellness de exceptie! Ianuarie a continuat cu o vacanta la Roma si Napoli! Roma in ianuarie = primavara in Europa! M-am bucurat de o vreme minunata: 20 de grade si un soare calduros timp de 5 zile!

Februarie m-a susprins placut cu o calatorie in Bulgaria impreuna cu colegii din presa si din turism, am vizitat statiunile de munte Pamporovo, Borovets si Bansko. Am petrecut si ne-am bucurat de bunatatile culinare ale vecinilor bulgari. Bineinteles ca din Februarie nu avea cum sa lipseasca BIT – Targul de Turism de la Milano, la care particip an de an, o calatorie business si de suflet in acelasi timp. Am avut si timp liber, asa ca am vizitat putin Lacul Como si Elvetia – Lugano, locuri exceptionale!

Strasbourg

Martie a fost luna excursiilor in Romania, castele si manastiri, orase frumoase si povesti despre tara noastra. Iar ultima saptamana din Martie mi-a adus si un circuit minunat: Stuttgart-Berna-Luxembourg-Donaueschingen-Strasbourg.

Paris

Aprilie a fost despre familie si cele mai importante persoane din viata mea! Am pregatit un cadou surpriza pentru parintii mei: o vacanta la Paris, unde am vizitat si ne-am simtit minunat! A urmat Olanda – circuitul meu preferat cu Paradisul florilor, unde am vizitat Amsterdam, Haga, Madurodam, Delft, Schveningen, Volendam, Edam, Keokenhof, Giethoorn si Muzeul Morilor de Vant. A urmat apoi o excursie frumoasa in Italia: Lacul Garda, Milano, Verona si unul dintre cele mai frumoase parcuri de distractii din Europa: Gardaland!

Roma

Mai a inceput cu un circuit de Paste in Insula Evia, bineinteles Grecia! Nu ma satur de tara aceasta frumoasa niciodata si asta probabil pentru ca primul meu circuit a fost in Grecia! Aveam 9 ani! 🙂 A urmat Roma – Regina Italiei – o vizita de o saptamana in cel mai frumos oras baroc! Am incheiat luna Mai cu un tur informativ pentru oaspeti touroperatori din Italia si Portugalia, pe care i-am plimbat in locuri minunate ale Romaniei: Bucuresti, Castelele Transilvaniei si Litoralul Romanesc!

Iunie, Iulie si August m-am mutat la mare!

Delta Dunarii

3 luni pe litoralul romanesc, 3 luni de plimbari zilnice: Delta Dunarii, Balcic si Castelul Reginei Maria, Tururi de Constanta sau Bucuresti, seri traditionale si plimbari pe mare, Marea Neagra in vara 2016! Am ales sa imi petrec vara acasa, pentru ca nimic nu se compara cu a povesti turistilor straini legende despre tara ta. Iar cel mai pretios sentiment a fost trait alaturi de turistii romani, surprinsi placut sa se poata bucura pe litoralul romanesc de asemenea excursii frumoase, un proiect de succes de care sunt mandra.

Italia de Nord si Lacurile

Septembrie m-a surprins cu unul dintre cele mai frumoase circuite pe care le-am organizat vreodata, bineinteles marca Holiday Boutique: Italia de Nord si Lacurile – cel mai nobil loc din Europa, fara indoiala! Am vizitat lacurile Garda, Maggiore, Como, Iseo si Lugano, orase frumoase precum Milano, Bergamo, Verona, Padova, Venetia si insulele devenite deja legenda: Murano, Burano si Torcello. Nu a lipsit din acest circuit si un tur complet de Slovenia: Ljubljana, Bled, Maribor si Postojna. Toate aceste locuri le recomand turistilor, o data in viata trebuie sa vizitati Lacurile din Nordul Italiei! Sunt fantastice!

fb_img_148200956375529 Septembrie mi-a adus o surpriza de zile mari. Prietenii mei impreuna cu parintii mei au organizat o petrecere surpriza pentru a-mi ura „La multi ani!”!

Si nu oricand, in momentul in care am implinit 30 de ani!

Si nu oriunde, la unul dintre restaurantele mele preferate din Bucuresti!

Si nu oricum, cu tortul meu preferat de ani si ani de zile!

Va iubesc, va pretuiesc si va multumesc pentru ca existati in viata mea!

fb_img_1482009713739Octombrie a fost din nou despre Romania mea frumoasa! Am vizitat impreuna cu turisti, familie si prieteni Delta Dunarii, frumoasa Oltenie cu manastirile Govora, Hurezi, Polovragi, Lainici si orasul lui Brancusi – Tg Jiu, magica Transilvanie cu Sibiu si Hunedoara si, bineinteles, locul de pelerinaj, poate cel mai mediatizat in 2016, Manastirea Prislop. Banat nu a lipsit din luna Octombrie, m-a fascinat vizita la Baile Herculane si Cascada Bigar – locuri minunate ale Romaniei care merita o vizita!

fb_img_1482009668061Noiembrie a fost luna excursiilor de o zi, cu autocarul la fabricile de globuri de la Curtea de Arges si Pucioasa, iar New Entry si cele mai fascinante au fost excursiile de o zi cu avionul: Roma si Londra in luna Noiembrie.

Decembrie este cea mai frumoasa luna din an, asa ca am mers la cele mai frumoase Targuri de Craciun: Budapesta, Viena, Salzburg, Munhen, Nurnberg, Berlin, Rottenburg, Dresda, Praga si Bratislava, un circuit exceptional, un tur fascinant al pietelor de Craciun. Germania este Regina Targurilor de Craciun, fara indoiala, iar o vizita in magica Bavarie impletita cu un tur al capitalei Berlin este circuitul ideal. Tot in Decembrie am vizitat si Milano, intr-o excursie de o zi cu avionul, unde am fotografiat bradul din Piazza del Duomo.

2016 mi-a adus satisfactii si bucurii imense, calatorii frumoase si oameni minunati in jurul meu, care ma apreciaza si ma sustin in tot ceea ce fac! Va multumesc din suflet, va doresc sanatate si calatorii frumoase, fericire si bucurii in toate!

Iar eu astept 2017, cel putin la fel de frumos si aglomerat precum anul pe care il inchei cu zambetul pe buze si cu bucurie in suflet!

Va doresc tuturor un An Nou 2017 exceptional!

Cu drag!

Ghizii de turism nu sunt niciodata in vacanta!

20161126_113943Ghizii de turism nu sunt niciodata in vacanta! Adevarat!

In general, toata lumea din jurul meu afirma cu uimire: “Iar te plimbi!” Raspunsul meu este mereu: “Bineinteles!”

20161126_114224Ma plimb si ma voi plimba toata viata, pentru ca nimic nu poate fi mai frumos si mai educativ decat calatoria. Poti citi enciclopedii, mii de carti si ghiduri turistice, nimic nu se compara cu trairile si simtirile din momentul vizitei unui loc.

Calatoria inseamna educatie si cultura, calatoria inseamna bun gust si arta, calatoria nu este doar despre a vizita un oras sau un obiectiv turistic, inseamna mult mai mult de atat.

20161126_115250Trebuie sa asculti povestea unui localnic, sa observi cum traiesc oamenii, cum se comporta, chiar si felul cum acestia merg pe strada. Sigur ca da! Londra nu se compara cu Amsterdam, Edinburgh nu se compara cu Paris, desi puse la un loc, toate sunt capitale.

Si oriunde te-ai afla nu uita de gastronomia locului, partea culinara face parte din cultura fiecarei tari: interesante feluri de mancare, vinuri, cafea, ceai, dulciuri si orice astfel de minune gastronomica.

Ghizii de turism ar trebui sa cunoasca toate aceste aspecte si sa le insufle turistilor faptul ca o calatorie inseamna o experienta, o experienta culturala si culinara deopotriva, evenimente speciale intr-un anumit moment al anului.

20161126_114510In urmatoarele 9 zile voi vizita impreuna cu un grup de 54 de turisti cele mai frumoase targuri de Craciun din Ungaria, Austria, Cehia, Slovacia si Germania. Am pregatit cele mai frumoase povesti si legende despre fiecare loc pe care il vom parcurge: Budapesta, Viena, Salzburg, Munchen, Rothenburg, Nuremberg, Berlin, Dresda, Praga, Bratislava; am pregatit muzica de Craciun, concerte si colinde, filme de prezentare, harti, albume foto, dar si muzica de distractie si cateva filme bune, toate cu nominalizari la Oscar.20161126_114315

Asa arata bagajul unui ghid de turism dornic sa le ofere turistilor pe care ii insoteste cele mai frumoase experiente, zile de poveste si o vacanta de neuitat! Si nu am uitat mascota, pe Tweety! 🙂

Acum urmeaza sa pregatesc si bagajul meu personal 🙂

Despre Targurile de Craciun am scris aci: https://alexandralazarescu.ro/turul-pietelor-de-craciun/

Londra – cu gust bun despre bun gust!

londra7Londra este un oras regal exceptional, capitala Angliei si a Regatului Marii Britanii, o aglomeratie de obiective turistice asezate parca special ca intr-un spectacol de povesti uimitoare. Pe malul Tamisei isi are locul Palatul Westminster de mai bine de 1000 de ani, Parlamentul si celebrul Big Ben.

Daca mai facem cativa pasi ajungem la Westminster Abbey si in Piata Parlamentului, un loc perfect pentru fotografii. Iar pe malul celalalt al Tamisei ne asteapta London Eye, cea mai inalta roata, de unde putem admira intreaga metropola de la inaltime. Un tur complet dureaza o jumatate de ora.

londra1Din London Eye mai puteti admira si Tower Bridge, si London Bridge, dar si Turnul Londrei – vestit pentru bijuteriile coroanei pe care le adaposteste de secole.

Palatul Buckingham, ocupat pentru prima oara de Regina Victoria in anul 1837, ne asteapta cu schimbarea garzii, un spectacol in adevaratul sens al cuvantului.

Piata Trafalgar gazduieste Coloana lui Nelson, National Gallery si National Portrait Gallery, 2 galerii de arta bogate in tablouri si obiecte pretioase.

londra5

Piata Picadilly este celebra pentru locul unde se intalnesc cele 5 strazi vestite ale Londrei si este unul dintre cele mai animate locuri din oras: puburi autentice, magazine londoneze si oameni mereu in miscare in orice moment al zile, o aglomeratie frumoasa londoneza.

londra4

Parcurile Londrei sunt extraordinare, sunt considerate cele mai frumoase gradini englezesti. Iar daca aveti norocul sa mergeti la Londra in perioada targurilor de Craciun, Hyde Park va asteapta cu Winter Wonderland – cel mai frumos targ de Craciun din Anglia si cea mai mare piata de Craciun din Londra!

Londra nu are egal in lume, Londra este despre bunul gust, printi si printese, regi si regine, si are gust bun: nu ratati la Londra celebrul Fish&Chips!

Urmatoarea plecare la Londra – One day trip by plane este pe 12 Februarie 2017!

Vezi programul aici: http://holidayboutique.ro/excursii/o-zi-la-londra/

Sarbatoreste Valentine`s Day la Londra intr-o atmosfera romantica regala!

One day trip by plane

Inedit, unic, chic! Asa arata One day trip by plane cu Holiday Boutique!

Roma, Londra, Milano in 2016, iar pentru anul viitor am pregatit o serie de surprize nemaipomenite, destinatii noi si vizite atragatoare!

Ieri am fost o zi la Roma, o duminica exceptionala din toate punctele de vedere: vizite in interiorul obiectivelor turistice si plimbari pietonale, pranz exceptional si putin shopping, bineinteles nu au lipsit: espresso italian Lavazza, tiramisu, pastele, pizza si berea Peroni.

Iata ce facem o zi la Roma:

? Vizitam Basilica San Pietro – centrul crestinismului. Opulenta interiorului sau sta marturie pentru bogatia bisericii catolice din secolul al XVI-lea. Imparatul Constantin, primul imparat crestin al Romei, a ordonat construirea Basilicii Sf. Petru pe dealul Vaticanului. Locatia a fost aleasa simbolic, pe locul in care Sfantul Petru, unul dintre apostoli, a fost ingropat in anul 64 d. Ch. Un mic altar exista deja in locul respectiv, dar acesta a fost inlocuit cu biserica ce a fost finalizata in anul 349 d.Ch.
Admiram Castelul Sant’Angelo, o cladire impunatoare de pe malul drept al Tibrului cu o istorie tulburata chiar si dupa standardele Romei. In lunga sa existenta, cladirea a servit mai intai drept mausoleu, apoi a devenit parte din zidul orasului si mai apoi a fost transformata intr-o fortareata. In cele din urma a ajuns sa serveasca drept resedinta papala si mai apoi drept inchisoare militara.
? Vizitam Biserica Santa Maria Aracoeli cu statuia lui Iisus copil – singura din lume! Acesta este si un punct foarte frumos de belvedere asupra Romei, urcam 124 trepte – Treptele lui Michelangelo!
? Servim masa de pranz la prima cea mai veche berarie Peroni din Roma – Antica Birreria Peroni
? Bem espresso italian in Piazza Navona – cel mai frumos loc baroc din Roma
? Aruncam un banut peste umar in Fontana di Trevi, ca sa ne intoarcem la Roma!
? Savuram un vero gelato italiano in Piazza Spagna, unde admiram Scalinata della Trinita dei Monti – cele 136 de trepte, la baza carora se afla frumoasa fantana a lui Bernini, in forma de barca, singura fantana decorativa din Roma cu apa potabila.
? Respiram Roma Baroca: Pantheon, Piazza Navona, Fontana di Trevi, Templul lui Adrian, Piazza Spagna
? Ne fotografiem cu cel mai mare monument antic care a supravietuit: Colosseum, care putea primi 55.000 spectatori – Colosseumul Roman este una dintre cele 7 minuni ale lumii.
? Admiram Roma de la inaltime dintr-un loc secret stiut doar de ghid gratis ?

Urmatoarea plecare la Roma – One day trip by plane este pe 1 Martie 2017!

Vezi programul aici: http://holidayboutique.ro/excursii/o-zi-la-roma/

Iar pentru cei care iubesc Italia si capitala ei, am pregatit si un program Revelion la Roma: http://holidayboutique.ro/oferta/revelion-la-roma/